Державний навчальний заклад "Осипенківський професійний аграрний ліцей"
Четвер, 25.04.2024, 22:24

Меню сайту

Меню сайту

Головна » 2013 » Червень » 29 » Звіт директора «Осипенківського професійного аграрного ліцею» Гальченко І.А. за 2012 – 2013 навчальний рік
14:28
Звіт директора «Осипенківського професійного аграрного ліцею» Гальченко І.А. за 2012 – 2013 навчальний рік
Звіт
 директора «Осипенківського професійного аграрного ліцею»
 Гальченко І.А. за 2012 – 2013 навчальний рік 
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 року № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», керуючись примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадкістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 року №178, та з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднаним державного та громадського контролю за прозорістю прийняття і діяльності в навчальних закладах сьогодні проводиться звіт згідно запропонованої структури. Відразу хочу відзначити, що робота директора і колективу нероздільні, тому розповідаючи про свою роботу, я весь час буду опиратись все ж таки на роботу колективу.
Педагогічний колектив ліцею досліджував методичну проблему «Впровадження у навчально-виробничий процес педагогіки толерантності, як запоруки демократичного, стабільного, заможного громадського суспільства».
Для забезпечення підготовки робітничих кадрів ліцей має навчальні майстерні, сучасний комп’ютерний клас, 12 кабінетів спецтехнологій, 6 кабінетів загальноосвітної підготовки, спортивний зал, їдальню, бібліотеку, гуртожиток, методичний кабінет, автотрактородром.
Колектив налічує 23 педагогічних працівника, з яких: викладачів – 11 (вищої категорії – 4, першої категорії – 1, другої категорії – 2, спеціалістів – 4); майстрів виробничого навчання – 10 (першої категорії – 1, другої категорії – 1, спеціалістів – 8), вихователів гуртожитку – 2.
Контингент учнів складає 280 учнів. В ліцеї працює 63 працівника. Формування учнівського складу відбувається на основі укладання договорів з підприємствами, ВТО «ЮніК», АГ «Агро – Авангард», ЧП «Гасянок», комунальна установа «Андріївська ЦРБ», АФ «Азов», ПП «Попов Є.М.»
На базі не повної загальної середньої освіти з наданням середньої освіти навчаються учні за професіями: 
1.     Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Тракторист-машиніст сільськогосподарського  виробництва категорії «А». Водій автотранспортних засобів категорії «С».
2.     Кухар. Кондитер.
На базі не повної загальної середньої освіти без наданням середньої освіти навчаються учні за професіями:
 3.     Муляр. Штукатур. 

На базі  повної загальної середньої освіти навчаються учні за професіями: 
4.     Слюсар з ремонту автомобілів. Водій автотранспортних засобів категорії «С».  
Згідно перспективному плану роботи Осипенківського професійного аграрного ліцею на 2012 – 2013 н.р. були виконанні слідуючи заходи:
 І. Теоретична підготовка. 
1.     Забезпечення ліцею робочими планами та програмами з підготовки кваліфікованих робітників.
2.     Дообладнані кабінети спеціальних дисциплін « Технічне креслення», «Захист Вітчизни», «Технологія приготування їжі», та оновлення комп’ютерної техніки. Придбано інтерактивну дошку, мультимедійний проектор у кабінет «Інформатика та інформаційні технології».
3.     Всі учні ліцею мають доступ до мережі інтернет, так як підключено два види: «Укртелеком» та «Інфоком»(WI-FI).  4.     Оновлені матеріали комплексного методичного забезпечення предметів.
5.     Оновлені папки методичної роботи педагогічних працівників ліцею.
6.     Організована систематична підготовка учнів з предметних олімпіад. 

В цьому навчальному році наші учні приймали участь у обласному конкурсі з української мови імені Петра Яцика посіли 8 місце; участь у обласному конкурсі присвяченому Шевченківським дням. Проведені внутриучилищні олімпіади серед учнів ліцею з предметів загальноосвітньої підготовки. 

ІІ. Професійно-практична підготовка
Всі учні ліцею забезпечені робочими місцями в навчально-виробничих майстернях, лабораторіях, на підприємствах, установах та організаціях.
Проведена робота по підготовці документації для проходження учнями виробничої та перед випускної практики.
Прийняли участь в обласному конкурсі фахової майстерності серед учнів ПТНЗ з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського  виробництва» - 11 місце; участь в обласному конкурсі на «Найкращій навчальний фільм з професії «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Тракторист-машиніст сільськогосподарського  виробництва категорії «А». Водій автотранспортних засобів категорії «С»» - 1 місце; обласний конкурс фахової майстерності серед майстрів виробничого навчання з професії «кухар. Кондитер» - 4 місце. 

ІІІ. Виховна робота
Проаналізувавши контингент учнів, які потребують спеціального захисту встановлено, що навчальний заклад налічує:
Сиріт – 99 чоловік;
Напівсиріт – 10 чоловік;
Багатодітних – 7 чоловік;
Малозабезпечених – 3 чоловіки;
З інвалідністю – 4 чоловіки. 
85% учнів залучені до предметних гуртків, спортивних секцій, гуртків художньої самодіяльності та технічної творчості.
В ліцеї кожного дня здійснюється контроль за відвідуваністю занять та позаурочною зайнятістю учнів, їх місцезнаходженням. Працюють спортивні секції з загальної фізичної підготовки, з волейболу, баскетболу. Учні відвідують дитячий юнацький клуб фізичної підготовки з боротьби дзюдо, тренажерний зал. Також учні займаються в гуртках по інтересам «Господарочка», «Технічне моделювання», «Будівельник». Залучаємо дітей до волонтерського загону «Турбота», керівництво над яким здійснює Рада учнівського самоврядування.

IVПравове виховання. Профілактика правопорушень.
В нашому ліцеї була проведена робота по виявленню учнів схильних до правопорушень, бродяжництва, дітей з неблагополучних сімей. Було проведено обстеження житлово – побутових умов проживання.
Складений банк даних на учнів, які належать до групи ризику, розроблена система індивідуальної роботи з підлітками, які схильні до правопорушень, бродяжництва. Проведені зустрічі – бесіди з інспекторами служби у справах дітей та дитячої кримінальної міліції. Організована робота ради профілактики правопорушень. На протязі навчального року проводились індивідуальні бесіди з учнями і їх батьками з питань виховання і навчання. Продовжено роботу по практиці проведення тижнів правових знань. Організовано читання лекцій для учнів на правову тему: «Чи знаєш ти свої обов’язки як громадянина і просто учня?”, проводилися дні здорового способу життя. Взяті під контроль учні, схильні до паління, вживання алкоголю токсичних речовин. Результат профілактики правопорушень – в цьому навчальному році учнями ліцею не скоєно злочинів 

V. Фізична підготовка
Всі уроки з фізичної культури проводились згідно планів і програм затверджених Міністерством освіти і науки України. Було проведено вивчення стану здоров’я учнів та відкрита спеціальна медична група для учнів, що мають значні відхилення в стані здоров'я – 23 учня.
Протягом року проводились внутріліцейні змагання з волейболу, баскетболу, футболу, настільний теніс. Олімпійський урок з запрошенням випускників 2012 року, які показали зразкові гімнастичні вправи в День здоров'я, спортивнее свято «День фізичної культури та спорту». 

VІ. Робота учнівського самоврядування
Працює в ліцеї учнівське самоврядування, робота якого спрямована на захист прав і свобод учнів. Керівним органом являється Рада. Учнівська Рада регламентує свою діяльність на підставі положення про учнівське самоврядування. Вона координує роботу навчальних груп, доводить до них створення належних умов для навчання та дозвілля, приймає сама активну участь у всіх заходах та залучає інших до художньої самодіяльності, в організації і проведені спортивних та культурно – масових заходів, благодійних акціях.
Так у грудні місяці відвідали та привітали вихованців ДНЗ «Пізнайко» з Днем святого Миколая, де наші учні проявили творчі здібності і зробили чарівну міні – виставу.
З ініціативи органів учнівського самоврядування організовано та здійснено:
- акція «Нам не байдужа доля села»
- участь у Всеукраїнській акції «За чисте довкілля»
- продовжено засадження клумб та розарію та території ліцею
- робота волонтерського загону «Турбота»
- упорядкування братських могил, меморіального комплексу, останків Покровської церкви.
- участь у благодійній акції «Серце до серця»
- випуск лілейної газети «Світанкові зорі»
- участь у всіх позаурочних заходах
- випуск буклетів, розповсюдження інформаційних матеріалів з профілактики ВІЛ – інфекції, СНІДу, тютюнокуріння, вживання алкогольних напоїв та з профілактичних правопорушень.

VІІ. Громадська освіта
В рамках патріотичного виховання та формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві:
- виготовлення стенду «Громадянин. Соціалізація особистості»
- тренінги «Навіщо громадянинам об’єднуватись», «Соціальне проектування».
- доповідь «Толерантне спілкування – один із засобів впливу на особистість».
- Виховна година «Час і досі не загоїв рану цей одновічний біль Афганістану».
- літературно – листове свято «Любіть Україну, як сонце любіть».
- залучення учнів до державних свят, пам’ятних дат країни, області, району.
- бесіда-діалог «Актуальні питання розвитку громадського суспільства в Україні».
- година спілкування «Який ідеал сучасної молодої людини – громадянина України»
- перегляд телепередач, які сприяють веденню соціальних діалогів. 

На виконання заходів щодо підготовки та відзначення у 2012 році 68 річниці визволення України від фашистських загарбників та 70 роковинами початку вивезення мирного населення на примусові роботи в роки ВВв:
- урок мужності «Не було безіменних героїв»
- лекція «Схиляємо голови низько»
- виставка фотоматеріалів та плакатів «Роки обпалені війною»
- лінійка пам’яті «Вклонімося великим тим рокам»
- виховна година «Визвольними шляхами України»
- бесіда «Велика Вітчизняна – біль і горе українського народу»
- тематична година «Фашистська політика рабської праці»

Проведені заходи в рамках Державної цивільної програми «Молодь України», міжгалузеві програми «Пізнай свою країну».
Виховні години:
- особистістю не народжуються – особистістю стають 
- всеукраїнська єдність – основа незалежності та суверенітету
- родинні традиції України-цінності та пріоритети молоді
- конкурс рефератів «Сучасне і минуле рідного села» та інше

Здійснено виконання заходів до Всеукраїнської молодіжної акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти» :
- Свято Василя «Сію, вію, посіваю з Новим Роком Вас вітаю»
- Участь у святковій літургії до свята Водохреща
- Інтернет – подорож «Сім чудес України»
- Конкурс творчих робіт «Україна вишивана»
- Тематичний урок «Родинні традиції народів України»
- Конкурс – вікторина «Що ти знаєш про Україну»
- Година спілкування «По сторінках кобзаря»
- Виховна година «Життєвий шлях великого кобзаря»
- Вечір до свята Масляної
- Відвідування музею «Подвиг» м. Бердянськ. 

VІІІ. Методична робота
В ліцеї налічується 4 методичні комісії:
1. Методична комісія обслуговуючої сфери.
2. Методична комісія технічного напрямку.
3. Методична комісія викладачів природничо – математичного циклу.
4. Методична комісія викладачів гуманітарного циклу.
Всі методичні комісії працюють над єдиною темою: «Впровадження в навчально – виробничий процес педагогіки толерантності».
На методичні комісіях розглядаються доповіді:
- «Педагогіка толерантності»;
- «Розвиток ідей толерантності в античному світі»;
- «Толерантність і конфлікт»;
- «Функції та мета педагогіки толерантності»;
- «Компоненти, принципи і функції соціально-педагогічної діяльності»;
- «Модель формування професійної етики майстрів виробничого навчання»;
- «Виховання толерантності як важливий фактор реалізації особистісного самоствердження в ранньому юнацькому віці»;
- «Педагогічна толерантність під час спілкування з учнями»;
- «Родина та толерантність підлітка»;
- «Теорія та методика виховання толерантності в початковій, середній та професійній освіті»;
- «Толерантність як моральність особистості»;
- «Вивчення і впровадження в навчальний процес новітніх технологій»;
- «Інноваційні технології в особистісно-зорієнтованому навчанні на уроках виробничого навчання»;
- «Професія педагога та критерії його ефективної діяльності в процесі національного виховання»;
- «Як підтримати молодого вчителя»;
- «Самостійна робота учнів на уроках математики»;
- «Вивчення зразків інноваційного педагогічного досвіду»;
- «Професійна спрямованість на уроках фізики»;
- «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальний процес»;
- «Використання проблемних виробничо-технічних ситуацій при підготовці механізаторів сільськогосподарського профілю»;
- «Методика проведення лабораторно-практичних робіт під час викладання предмету «Сільськогосподарські машини»;
- «Практичні рекомендації щодо організації і ведення уроку теоретичного навчання»;
- «Педагогіка толерантності як запорука побудови демократичного суспільства»;
- «Інновації в виховній системі»;
- «Освітні інновації як основа якісних змін в економіці та розвитку трудового потенціалу»;

Проведені відкриті уроки викладачами та майстрами виробничого навчання:
- «Сухі суміші для будівельних робіт»;
- «Приготування розтягаїв, ватрушок»;
- «Технологія приготування булочних кондитерських виробів»;
- «Прийоми обштукатурювання поверхонь»;
- «Сучасні будівельні сухі суміші»;
- «Страви з січеної і котлетної маси з риби»;
- «Машина для замішування тіста ТММ – 1»;
- «Приготування супів картопляних з бобовими, крупами і макаронними виробами»;
- «Технологія приготування тіста для локшини та галушок. Приготування домашньої локшини, галушок з часником»;
- «Приготування і подача страв тушкованих з м’яса»;
- «Приготування страв з тіста»;
- «Волейбол»;
- «Гімнастика»;
- «Плуги. Класифікація, загальна будова»;
- «Підготовка зернових сівалок до роботи і основні регулювання»;
- «Перспектива розвитку ЕОП і застосування автоматизації»;
«Види, визначення та принцип побудови автоматизованих систем»;
- «Підготовка до роботи і водіння колісних тракторів з причепами»;
- «Ремонт і дефектація шатуна»;
- «Сигнали регулювальника»;
- «Будова пускового двигуна»;
- «Будова карбюратора».  

ІХ. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
В цьому навчальному році був проведений аналіз роботи по своєчасному підвищенню кваліфікації педагогічних працівників ліцею з метою виконання задач по підвищенню якості професійної підготовки кваліфікованих кадрів. Пройшли підвищення кваліфікації 5 викладачів, 4 майстра виробничого навчання. 

Х. Охорона праці
Питанням з охорони праці в нашому ліцеї приділяється дуже велика увага. Вчасно проводяться всі інструктажі з питань охорони праці, ОБЖД з учнями та працівниками ліцею. Перевірені навчальні приміщення згідно нормативних актів з питань охорони праці. Постійно перевіряється інженером з охорони праці та завідуючим електрогосподарством стан електробезпеки та пожежної безпеки. В цьому навчальному році пройшли курси з охорони праці головний бухгалтер та директор ліцею.
Були проведені такі заходи з охорони праці:
1. Відкритий урок «28 квітня-Всесвітній день охорони праці»
2. Оформлений інформаційний стенд, присвячений Дню  охорони праці.
3. Проведені конкурси серед учнів ліцею «Кращий  слоган з охорони праці»
4. Внесено до плану роботи на 2013-2014 навчальний рік проведення заходів за тематикою «Запобігання професійним захворюванням». 
5. Проведено серед учнів ліцею конкурс електронних газет за  тематикою «Охорона праці нашими очима».
6. Проведені лекції протиалкогольного змісту, шкоди тютюнопаління, наркоманії і т.д;
7. Проведені серед учасників навчально-виховного процесу інструктажі  з безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки.  

ХІ. Професійно – орієнтаційна робота
Профорієнтаційна робота розпочалась в ІІ півріччі цього навчального року.
Адміністрацією ліцею розроблений графік маршрутів профорієнтаційних бригад по Бердянському районі.
Поновлені рекламні проспекти.
План держзамовлення на 2013-2014 навчальний рік.

На базі не повної загальної середньої освіти з наданням середньої освіти за професіями: 
«Кухар. Кондитер» – 15 чоловік
«Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Тракторист-машиніст сільськогосподарського  виробництва категорії «А». Водій автотранспортних засобів категорії «С». – 30 чоловік

На базі не повної загальної середньої освіти без наданням середньої освіти  за професіями: 
«Муляр. Штукатур» – 50 чоловік

Всього: 95 чоловік.

В рамках «Проведення обласного місячника профорієнтації» розроблений план заходів на лютий – березень, згідно якого виконувались заходи.
Агітбригада ліцею прийняла участь в обласному конкурсі профорієнтаційної спрямованості серед учнів ПТНЗ, де стали лауреатами. 

 ХІІ. Фінансово-господарська та навчально-виробнича діяльність
Одним з головних завдань я вважаю забезпечення безаварійної роботи ліцею в осінньо-зимових умовах та підготовку системи тепло забезпечення з максимальним використанням енергоресурсів та збереження обладнання. У зв’язку з цим в ліцеї проводиться регулярний ремонт та профілактична робота опалювальної системи.
На проведення поточного ремонту всіх навчальних кабінетів, майстернь та лабораторій, гуртожитку, їдальні затрачено 37 тис. грн.
Придбано господарського інвентарю та засобів санітарії на 15 тис. грн. Ремонт системи опалення у гуртожитку 25 тис. грн.
Зароблено коштів від виробничої діяльності 72 тис. грн. Реалізація сільськогосподарської продукції 870 тис. грн. Надходження від виробничої практики – 80 тис.грн. Позабюджетне навчання – 70691 тис.грн.
В цьому навчальному році на полях навчального господарства засіяно 180 га озимої пшениці, 106 га ярого ячменя, 106 га пар та 258 га сонячника. 
ХІІІ. Пропозиції щодо покращення навчально – виховного процесу, навчально – виробничої діяльності
1. Забезпеченість безкоштовними методичними посібниками, науковими посібниками.
2. Фінансування з бюджетних коштів ліцею для придбання нового обладнання, техніки, приладів та інших сучасних засобів навчання.
3. Забезпечити необхідним обладнанням майстерні штукатурів.
4. Продовження комп'ютеризації навчального процессу, виділення коштів з бюджету на придбання персональних комп'ютерів та оргтехніки (забезпечити комп'ютером всі кабінети теоретичного навчання).
5. Придбати ліцензовані електронні підручники за спеціальністю «Кухар. Кондитер», «Муляр. Штукатур», «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Тракторист-машиніст сільськогосподарського  виробництва категорії «А». Водій автотранспортних засобів категорії «С»».
6. Розширювати учнівське самоврядування в навчальний процес та виховну роботу.
7. Забезпечити у 2013 – 2014 н.р. активніше проведення профорієнтаційної робот из молоддю до вступу в ліцей.
8. Доукомплектувати ліцей педагогічними кадрами. 
Переглядів: 1060 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Календар
«  Червень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
» Архів записів
» Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz